Pengenalan kepada Majalah Kelab UMNO Makassar
Sejak tertubuhnya KULNM pada tahun 2006, seramia 250 pelajar perubatan di Makassar telah mendaftarkan diri secara rasmi sebagai salah seorang ahli KULNM. Pelbagai aktiviti, program, mahupun pertandingan telah dianjurkan kepada semua ahli KULNM. Malah KULNM turut membuka sesetengah dari aktiviti kelab kepada pelajar-pelajar yang bukan ahli sebagai tanda sokongan mereka kepada KULNM secara tidak langsung.
Dan pada tahun ini, AJK Kelab sudah sepakat untuk menerbitkan edisi pertama majalah KULNM sebagai tanda penghargaan kepada semua ahli KULNM. Penghasilan majalah ini diharap dapat memberi seribu satu erti kepada semua ahli KULNM kerana majalah ini akan dilampirkan dengan segala laporan,ulasan dan gambar-gambar suka dan duka kita bersama semasa menjayakan setiap aktiviti yang telah dijalankan sepanjang 3 tahun penubuhan Kelab UMNO Luar Negara di Makassar ini.
Diharap ahli KULNM terus memberikan sokongan yang padu kepada Kelab UMNO Makassar. Tanpa anda ahli-ahli KULNM, setiap aktiviti yang dijalankan tidak memberi sedikit makna sekalipun.
Nantikan preview/prototaip kepada majalah ini dalam masa terdekat. Sebagai makluman, tempahan untuk majalah sudah dibuka sekarang dan sebarang pertanyaan bolehlah merujuk terus kepada mana-mana AJK KULNM.
Sekian. Wassalam...
0 Responses

Post a Comment

  • WELCOME

    Kami dari Kelab UMNO Makassar mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung. Pendapat dan saranan anda amat kami hargai.

    Selamat Melayari!

    Ahli Jawatankuasa