Kursus Pra Perkahwinan

Assalamualaikum wbt

Kehidupan kita pelajar perubatan yang boleh dikatakan sibuk dengan jadual yang padat di fakulti dan hospital membuatkan kita sama sekali tidak ada waktu ataupun mungkin terlepas pandang untuk memikirkan tentang hal-hal lain di muka bumi ini di kala usia kita juga yang semakin meningkat termasuklah dalam urusan perkahwinan. Khasnya merujuk kepada kursus pra perkahwinan yang merupakan syarat wajib untuk menikah.


Tanpa disedari, kesibukan ini akan berterusan sehingga kita pulang untuk berbakti sebagai pegawai perubatan di tanah air tercinta Malaysia.....


Atas dasar ini, KULNM mencari inisiatif untuk mendatangkan kursus pra perkahwinan ke Makassar ini. Selain bertujuan untuk memudahkan kita mendaftarkan diri mengikuti kursus ini, hal ini juga bertujuan untuk memberi pemahaman dan pengalaman kepada kita melalui topik-topik yang akan diberi sewaktu kursus agar kita dapat menjadi insan yang boleh menitikberatkan aspek-aspek hubungan sosial antara kita semua.
Untuk maklumat lanjut sila layari Facebook Kelab UMNO Makassar
0 Responses

Post a Comment

  • WELCOME

    Kami dari Kelab UMNO Makassar mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung. Pendapat dan saranan anda amat kami hargai.

    Selamat Melayari!

    Ahli Jawatankuasa